keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Toimarin päivät keskiviikkoisin
 
 
Moi minä olen 16-vuotias tyttö!
 
Käyn toimarissa joka viikko, keskiviikkopäivinä. Täällä on paljon työntekijöitä.
Minä teen täällä toimarissa töitä mm. keittiöllä. Olen tehnyt myös käsikoruja ja kortteja.
 Olen pujotellut helmistä kaulakorun, käsikoruja, korvikset, enkelikortteja.
 Olen leiponut mustikkapiirakkaa.
 Olen ottanut verhoja pois. Olen täyttänyt  Pakarissa astianpesukonetta.
Olen keittiöllä tiskannut, siivonnut kaappeja, tyhjentänyt lasihyllyjä.
Olen siivonnut: imuroinut ja luutunnut lattiaa, siivonnut hyllyjä.
Tein ystävänpäivätaulun.
Olen tehnyt pääsiäiskortin ja askarrellut kanoja.
Olen tehnyt äitienpäiväkortin.
 Olin omassa palaverissä opettajan, ohjaajan, Toimarin pomon ja äidin kanssa.
 Viime viikon keskiviikkona menin tekemään palkintorannekorua. Se oli kivaa!
Joka keskiviikko olen tehnyt töitä ja käynyt toimarissa syömässä. Hyvää ruokaa on ollut!
Olen tykännyt toimarissa käydä!
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toimari

 Tämä on toimintakeskus eli toimari joka sijaitsee sastamalassa aarnontiellä, Täällä on paljon vilinää, sutinaa hulinaa ja vilskettä. Täällä...