perjantai 14. elokuuta 2015


Minun kesäloma 2015

 

3.7.2015 Jäin kesälomalle.

Kesälomalla kävin isän ja äidin luona.

Kävin uimassa ja otin paljon aurinkoa, paloin niskasta. Kirjastossakin tuli vietettyä aikaa. Olin pohjanmaalla isän ja hänen naisystävänsä kanssa. Siellä oli tosi mukavaa.  Olen auttanut heitä muutossa. Ja kyllä oli lämmintä puuhaa! Olen pyöräillyt 60km vammalasta huittisiin ja takaisin huittinen vammala. Silloin oli lämmin ilma. ja satoi vettä melkein aina Siitä en tykännyt kun lomalla tuli vettä melkein aina ja ukkosti. Viimeisellä lomaviikolla olin äidillä. Äidin koira on tosi ihana saksanpaimenkoiranpentu nimeltä Rico. Ikä on 12vko.

Joni Ahokas 14.8.2015

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toimari

 Tämä on toimintakeskus eli toimari joka sijaitsee sastamalassa aarnontiellä, Täällä on paljon vilinää, sutinaa hulinaa ja vilskettä. Täällä...